13 grudnia 2012 @ 12:32
posted by admin

Model pracy naszego biura rachunkowego został opracowany z myślą o wygodzie Klienta. Zdecydowana większość firm korzystających z naszych usług rozlicza podatki co miesiąc i do takiego trybu jesteśmy dostosowani.

 

Standardowy cykl pracy naszego biura rachunkowego wygląda następująco:

  • Ostatnie dni miesiąca poświęcamy na obliczenie wynagrodzeń. Gotowe przelewy albo listy płac (dla pracowników otrzymujących pensję gotówką) wysyłane są na maila. Wynagrodzenia mogą zostać wypłacone ostatniego dnia miesiąca.

 

  • Przełom miesięcy to czas, w którym zajmujemy się przygotowaniem i wysłaniem deklaracji ZUS. Przelewy zwykle są gotowe drugiego, maksymalnie trzeciego dnia miesiąca. Kwoty do zapłaty wysyłamy Państwu mailem, sms-em lub drukujemy polecenia przelewu.

 

  •  Czas od skończenia deklaracji ZUS a 20stym dniem każdego miesiąca zajmują nam rozliczenia podatkowe. Jeżeli są Państwo w stanie dostarczyć dokumenty odpowiednio wcześnie to deklaracje i przelewy mogą być gotowe nazajutrz. Staramy się aby wszystkie faktury były wprowadzane na bieżąco i nigdy nie zwlekamy z rozliczeniami.

 

  • Pomiędzy 20stym a końcówką miesiąca biuro zajmuje się zamykaniem miesięcy w pełnych księgowościach, uzupełnianiem dokumentacji kadrowej oraz innymi, drobniejszymi prośbami klientów. Ten czas to także najlepszy moment na omawianie z nami podatkowych aspektów Państwa pomysłów biznesowych.